System Zarządzania ISO 9001-2000
Naszymi priorytetami są jakość i konkurencyjność. Dążymy do ich maksymalizacji, stosując wdrożony w roku 2006 System Zarządzania Jakością. Dzięki temu wiemy, że nasze usługi są satysfakcjonujące dla klientów. Opieramy się na międzynarodowej normie ISO 9001:2000. W ramach programu określiliśmy szczegółowe zadania, które optymalizują świadczone przez nas usługi:
- stale doskonalimy System Zarządzania Jakością,
- regularnie doskonalimy i dokształcamy pracowników,
- angażujemy całą załogę oraz kooperantów w realizację przyjętych celów jakościowych,
- badamy poziom zadowolenia klientów,
- okresowo prowadzimy audyty wewnętrzne i przeglądy zarządzania.
Wiele lat funkcjonowania systemu przyniosło doskonałe efekty, które stale utrzymują się z korzyścią dla obsługi klientów. Priorytetowe dbanie o jakość pozwala utrzymać poziom reklamacji w okolicach 0,1% w ciągu roku.